[lms] korygowanie fv

Sylwester Zdanowski sylwesterzdanowski w gmail.com
Czw, 2 Maj 2019, 18:35:02 CEST

Witam,

Patrzę na przypadek wystawiania 2 korekt do jednej faktury. To co widzę
w LMS niekoniecznie pasuje do przepisów.

W starszych wersjach lms mogę wystawić 2 korekty do 1 fv.

W nowym git powstaje łańcuszek korekta do korekty. Księgowe twierdzą że
 tak nie może być. Informacje jakie znalazłem poniżej.
Jaki jest zamysł radzenia sobie z tym? Jest jakaś opcja której nie
widzę? (w liście fv link do korygowania nie pojawia się jeżeli jest
referenced i tyle)

https://www.infakt.pl/blog/korekta-do-faktury-korygujacej-zasady-wystaw
iania/

"Jeśli zaistnieje konieczność ponownego poprawienia faktury, do której
wystawiono już fakturę korygującą, to kolejny dokument poprawiający
błędy musi odnosić się do danych z faktury pierwotnej, ale z
uwzględnieniem zmian wprowadzonych przez wszystkie uprzednio wystawione
korekty."

https://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/1113323,tresc-faktury-koryguja
cej.html

"... Od zasady tej istnieje jednak wyjątek, który dotyczy skorygowanych
wcześniej danych – w tym zakresie, wystawiając kolejne faktury
korygujące, należy uwzględniać skorygowane dane...."