[lms] korygowanie fv

Tomasz Chiliński tomasz.chilinski w chilan.com
Pon, 6 Maj 2019, 15:12:04 CEST

W dniu 03.05.2019 00:10, Sylwester Zdanowski napisał(a):

> Tak to na pewno.

Poprawka nagłówka korekt - zawsze pokazuje się numer faktury
oryginalnej:
https://github.com/lmsgit/lms/commit/5d66d5e76fbde0a1d456b5329337354e1e3d40c2

Zostało dać możliwość kliknięcia korekty oryginalnej faktury z
automatycznym wyszukaniem
ostatniej korekty w łańcuchu.

Tomasz Chiliński, Chilan
opiekun projektu LMS - http://lms.org.pl