[lms] Faktury/taryfy w euro

Tomasz Chiliński tomasz.chilinski w chilan.com
Pią, 25 Paź 2019, 16:31:37 CEST

W dniu 25.10.2019 16:12, Przemysław Kudyba napisał(a):
> pt., 25 paź 2019 o 15:55 Tomasz Chiliński

> Wg mnie tak.

> Dodatkowo pierwotną walutę (domyśłnie PLN) w taryfie i docelową
> (domyślnie PLN) w zobowiązaniu?

Może jakieś ustawienie konfiguracyjne globalne definiujące walutę
macierzystą
kodem trój-literowym ISO lub domyślnie z ustawień danego języka z
lib/language.php
(również kod trój-literowy). Wyższy priorytet miałoby ustawienie
konfiguracyjne, ale
gdyby, go nie było to wzięłoby z definicji językowej?

Sam kod waluty - w tariffs i assignments.
Przy aktualizacji schematu bazy danych trzeba byłoby zadbać o
uzupełnienie kodu waluty w tych
dwóch tabelach dla już istniejących taryf - pewnie na podstawie
wyznaczonej waluty w sposób
opisany w akapicie wcześniejszym?

Tomasz Chiliński, Chilan
opiekun projektu LMS - http://lms.org.pl