[lms] faktury przeterminowane 60 dni -zły dług

r99@wp.pl r99 w wp.pl
Śro, 19 Lut 2020, 20:15:08 CET

Witam,    Czy da się w prosty sposób wyrzucić wszystkie faktury nieopłacone powyżej 60dni, chodzi mi o zgłoszenie jako zły dług.    ogólnie co robicie z zaległościami których nie uda się ściągnąć ,  idą w koszty  ? odzyskujecie vat ?  ( ja niestety uznawałem że nie mam czasu się tym zajmować, zamiast się szarpać z nieuczciwymi klientami uznawałem że lepiej zarobić, teraz dopiero się zorientowałem ile pieniędzy zaległych od których już podatki nadpłaciłem, nie wiem co z tym robić, podobno korekty nie mogę zrobić, nawet jak mam wyrok sądowy i nieściągalna przez komornika należność -nie mogę z niej odzyskać podatków )   Pozdrawiam  Rafał