[lms] Mam sugestię odnośnie nowej funkcji Skanuj i Płać.

Marek Adamski siradams-lms w siradams.com
Wto, 4 Lut 2020, 01:15:47 CET

Witaj Tomasz,
  Ok,   to   jeszcze  jedno  pytanie  bo  już  dłubie parę godzin. Czy
wystarczy  w  parametrach  LMS  przestawić  faktury na PDF i TCPDF aby
faktura się wygenerowała? Jest jakiś domyślny szablon?
Bo po przestawieniu ustawień generuje mi się pusty PDF, prawidłowy ale
pusty.
Jeżeli  to nie wystarczy to czy jest jakiś szablon do PDF którym można
się  posiłkować?  Nie  robiłem  tego  wcześniej więc nie wiem od czego
zacząć a i Google nie chce mi nic sensownego pokazać.

W Twoim liście datowanym sobota, 1 lutego 2020 (11:28:28) można przeczytać:

--
Pozdrowienia,