[lms] Nie odpala sie Userpanel po instalacji swiezej instancji LMS

tdabek@go2.pl tdabek w go2.pl
Sob, 9 Maj 2020, 22:02:59 CEST

Witajcie   Zainstalowalem sobie swiezego LMSa prosto z gita korzystajac ze skryptu:   lms-postgresql-debian10-instal   Sam LMS sie ladnie odpalil ale niestety nie otwiera mi sie strona userpanela,  po wejsciu na strone  adres.ip adres.ip  otrzymuje komunikat:   Composer autoload not found. Run 'composer install' command from LMS
directory and try again.  More informations at  getcomposer.org getcomposer.org   Oczywiscie ten komunikat jak dla mnie to nie ma sensu bo sam LMS dziala poprawnie,  nawet wylaczylem wymuszanie SSL w konfiguracji userpanela w LMS natomiast stylu nie zmienialem.   Co musze jeszcze zrobic zeby odpalic userpanel, na co zwrocic uwage?   system to debian i najnowsze paczki   pozdrawiam  Tomek