[lms] Nie odpala sie Userpanel po instalacji swiezej instancji LMS

Marcin Romanowski marcin w nicram.net
Nie, 10 Maj 2020, 09:11:37 CEST

Komunikat nie jest bez sensu, po prostu index. php nie może załadować
autoload.php
https://github.com/lmsgit/lms/blob/0cc1458ad7855082c3cc33463029c7afb1cb9ce3/userpanel/index.php#L82

ln - s vendor userpanel/
powinno pomóc