[lms] konwerter sprzedaży do formatu epp INSERT rachmistrz

Tomasz Chiliński tomasz.chilinski w chilan.com
Śro, 11 Lis 2020, 14:03:23 CET

W dniu 11.11.2020 14:01, Krzysztof Szwaba napisał(a):
> Czy kroś dysponuje konwerterem eksportu sprzedaży do formatu epp
> dla programu INSERT rachmistrz eksportujący pozycje na
> fakturach sprzedaży z przypisanmymi im kodami pkwiu ?
> Jestem zainteresowany odkupieniem lub zleceniem napisania takiego
> skryptu.

Zdajesz sobie sprawę, że przepisy będą ciągle się zmieniały i trzeba
będzie eksporter do EPP ciągle przystosowywać do zmian.
To będzie niekończąca się robota. Czasy, gdy zrobiłeś raz
i potem używałeś latami minęły bezpowrotnie. No chyba, że
władza w Polsce zmieni się na poważną, która będzie prawdziwym
gospodarzem.

> Krzysztof Szwaba

Tomasz Chiliński, Chilan
opiekun projektu LMS - https://lms.org.pl