[lms] konwerter sprzedaży do formatu epp INSERT rachmistrz

Krzysztof Szwaba mailing_ks w infolan.net.pl
Śro, 11 Lis 2020, 23:21:10 CET

Dnia 2020-11-11, o godz. 14:03:23
Tomasz Chiliński <tomasz.chilinski w chilan.com> napisał(a):

> Zdajesz sobie sprawę, że przepisy będą ciągle się zmieniały i trzeba
> będzie eksporter do EPP ciągle przystosowywać do zmian.
> To będzie niekończąca się robota. Czasy, gdy zrobiłeś raz
> i potem używałeś latami minęły bezpowrotnie.

Dla mnie to bezpieczniejsze rozwiązanie.
Nie chcę problemów z klasyfikacją GTU i innych co tam wymyślą.
Chcę przesłać do księgowości kody PKWiU i księgowość
niech dokonuje przypisywań kodów na podstawie aktualnych
przepisów.
Samodzielna klasyfikacja kodów GTU w LMS-ie to dla mnie pułapka.
Przepisy się zmieniają co chwilę. Kto z ISP będzie w stanie to śledzić ?
Te kody GTU i inne co tam wymyślili to zupełnie niepotrzebne.
Wystarczyło by aby gov otrzymał wykaz pozycji sprzedaży z
odpowiadającymi im kodami PKWiU i dalej niech sami sobie robią analitykę
na własne potrzeby. To co zrobili teraz to maksymalne skomplikowanie
życia firmom i biurom rachunkowym.

Pozdrawiam
Krzysztof Szwaba