[lms] konwerter sprzedaży do formatu epp INSERT rachmistrz

Tomasz Chiliński tomasz.chilinski w chilan.com
Pon, 16 Lis 2020, 13:45:25 CET

W dniu 15.11.2020 22:36, Krzysztof Szwaba napisał(a):

> [...]
>     1, świadczonych na rzecz podmiotów, o których mowa w pkt 2,
>     pomniejszona o kwotę podatku, nie przekroczyła w trakcie roku
>     podatkowego ani w poprzednim roku podatkowym kwoty 10 000 euro lub
>     jej równowartości wyrażonej w walucie krajowej państwa
>     członkowskiego, o którym mowa w pkt 1, przy czym w przypadku
>     usługodawcy posiadającego siedzibę działalności gospodarczej, a w
>     razie braku takiej siedziby – stałe miejsce zamieszkania lub zwykłe
>     miejsce pobytu, tylko na terytorium kraju wyrażona w złotych
>     równowartość kwoty w euro wynosi 42 000 zł.

Ta interpretacja jest najbliższa temu po co zostało wprowadzone JPK-EE.
Też na początku taką interpretację "wyznawaliśmy", ale niestety znalazł
się tabun
urzędników państwowych, który przepis pozbawił całkowicie logiki i teraz
trzeba się z tym męczyć. Wiedząc, że obecna obowiązująca interpretacja
jest absurdalna trzeba zakładać, że każda nowa głupota w zakresie JPK,
którą wyrzecze jakiś urzędnik, może być istotna. W postaci takiej jak
powyżej
JPK-EE rzeczywiście czemuś służy. W postaci obecnie założonej jest
nonsensem.

> Ja wysiadam ....

Tomasz Chiliński, Chilan
opiekun projektu LMS - https://lms.org.pl