[lms] raport "customer list"

Sylwester Zdanowski sylwesterzdanowski w gmail.com
Pon, 14 Wrz 2020, 23:48:25 CEST

W dniu 14.09.2020, pon o godzinie 12∶32 +0200, użytkownik Tomasz
Chiliński napisał:

> Witam,

> Bo do przekazywania operatora łączącego statusy nie służy $sqlskey,
> lecz $statesqlskey.

> Dotyczy wiązania statusów. Atrybuty raportu jako takie zbiorczo
> łączone
> są przez "AND" - w formularzu generowania raportu nie ma wyboru tego
> operatora.

Sprawdzałem, jeżeli "AND OR" dotyczy statusów to zbudowany SQL
wyszukujący klientów tego nie uwzględnia między statusami jest zawsze
AND.
https://github.com/lmsgit/lms/blob/master/lib/LMSManagers/LMSCustomerMa
nager.php
Linia 802 wymaga uwzględnienia wyboru "AND OR" jeżeli to ma dotyczyć
statusów?